Sunday, March 19, 2006

سال نو مبارك

فقط 24 ساعت تا شروع سال جديد مونده!

باور كردني نيست باور كنيد.

شايد اگه شما هم مثل من عادت داشتيد كه دقيقا 24 ساعت قبل از سال تحويل بنويسيد زود تر باور مي كرديد. اگه شما هم مثل من، نوشته هاي هر سال رو توي يه دفتر پشت سر هم مي نوشتيد و هر بار قبل از اينكه نوشته جديدي كه هر سال فقط يك بار حق نوشتنش را داشتيد بنويسيد در عرض 10 دقيقه 10 سال عمرتون رو ورق مي زديد؛ باور نمي كرديد كه باز اون لحظه رسيده...

واقعا اين يازدهمين سال كه دارم مي نويسم!!!!!!

اولين باري رو كه مي نوشتم هيچ وقت يادم نمي ره با يه خودكار بيك مشكي. نمي دونم تا حال تجربه اشك و لبخند رو با هم داشتيد؟ من الان باز هم دارم اين حال رو تجربه مي كنم و چقدر دوستش دارم...

وقتي مي گن عمر آدم تو يه چشم به هم زدن مي گذره اينجا معلوم مي شه يك سال عمر من تو يه چشم به هم خوردن ورق مي خوره و اگه خيلي خوش شانس باشم و خيلي عمر كنم 1/70 عمرم سر يه چشم به هم زدن تموم ميشه و اگه نه كه...

شايد اگه شما هم همين تجربه رو كنيد بد نباشه. يه ساعتي رو تو يه روز سال با خودتون قرار بگذاريد كه بنويسيد، نقاشي بكشيد، عكس بگيريد يا هر كاري كه مي خواييد انجام بديد تجربه بدي نيست...

آره امسال هم تموم شد با همه سختي هاش خوبي هاش . بيايين يه لحظه با خودمون فكر كنيم كه كدوممون حاضريم سال بعد هم مثل همين سال برامون باشه ! يا چه كارهايي رو دوست داشتيم...

چند ساعت قبل از سال تحويل رو حسابي فكر كنيم.

عيدتون مبارك

0 Comments:

Post a Comment

<< Home